FAQ

Kupuj Piękniej - FAQ
1. Czy mogę zmieniać zamówienie w toku jego składania i kiedy zawieram umowę sprzedaży?

Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

2. Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

  • Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem następujących systemów płatniczych: Dotpay, PayU,
  • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem następujących systemów płatniczych: Przelewy24, dotpay, PayPal, blik, PayU.
  • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto: 17 1090 2398 0000 0001 1872 1456,
  • Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy.
3. Jak sklep Kupuj Piękniej wyśle kupiony przeze mnie towar?

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.kupujpiekniej.pl realizowana jest za pośrednictwem firm transportowych:

  • DPD Polska Sp. z o.o.
  • InPost S.A.
  • GLS

Szczegółowe informacje na temat dostawy dostępne są na stronie dostawa/.

4. Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy zależne są od wielu czynników takich jak: dostępny dla obsługi zamówienia przewoźnik, waga towaru, wymiary, przekroczenie standardów przesyłki u przewoźnika, wymogi co do postępowania z przesyłką itp. Koszty dostawy wyliczane są automatycznie podczas składania zamówienia (jest to od kilkunastu do kilkuset złotych za sztukę towaru).

W przypadku wyboru „płatności pobraniowej” do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt tej usługi.

  • DPD Polska Sp. z o.o.
  • InPost S.A.
  • GLS

Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajduje się na stronie koszty dostaw/.

5. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Ze względu na konieczność zachowania bezpieczeństwa i ciągłości pracy magazynu centralnego, nie jest możliwy odbiór osobisty towarów zamówionych w sklepie internetowym www.kupujpiekniej.pl. Istnieje możliwość odebrania towaru w biurze sklepu internetowego, jednak wiąże się to z poniesieniem kosztów jak w przypadku wysyłki bezpośrednio na wybrany adres.

6. Czy jest możliwość wysyłki towaru za granicę?

Sklep www.kupujpiekniej.pl oferuje wyłącznie wysyłkę towaru na terenie Polski.

7. Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?

Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.

8. Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego dostępny na stronie www.kupujpiekniej.pl/rekojmia-formularz.

9. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie polityka prywatności.

10. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Możecie Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.

11. Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

12. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?

Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.

13. Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?

Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

14. Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@kupujpiekniej.pl lub telefonicznie pod numerem: 71 71 99 112 od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 - 18:00.

15. Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić towar na zamówieniu?

We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: sklep@kupujpiekniej.pl lub telefonicznie pod numerem: 71 71 99 112 od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 - 18:00.

16. Co to jest Newsletter?

Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Dlaczego kupuj piękniej
  • PŁATNOŚCI

    Dbamy o Ciebie i Twoje upodobania. Możesz wybrać najbardziej dogodną dla Ciebie formę płatności. Płać kiedy chcesz i jak chcesz.

  • TRANSPORT

    Nie musisz martwic się o transport Twojego wymarzonego ławostołu. Zajmiemy się tym i dowieziemy Twój zakup pod same drzwi!

  • ZWROT

    Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze! Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 14 dni!  

  • GWARANCJA

    Wszystkie produkty VERIZZO objęte są programem BEZPŁATNEJ 24 miesięcznej gwarancji. 

  • BEZPIECZEŃSTWO

    W naszym sklepie jesteś bezpieczny. Przez 24h dbamy o Twoje bezpieczeństwo korzystając z najnowszych bezpiecznych technologii.

Menu

Ustawienia

wyszukaj więcej produktów.
No produts were found.

Create a free account to save loved items.

Sign in