REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.kupujpiekniej.pl

Sklep internetowy, działający i dostępny pod domeną www.kupujpiekniej.pl, stanowi własność firmy A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik, zarejestrowanej w Mosinie, ul. Wybickiego 34, NIP: 777-120-02-61, REGON 300119619.

Tel. 665-777-666,
e-mail: sklep@kupujpiekniej.pl,
konto bankowe:
A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik
ul. Wybickiego 34
62-050 Mosina
Bank Zachodni WBK S.A. 17 1090 2398 0000 0001 1872 1456


Adres do korespondencji, pod który należy kierować zwroty oraz wszelką korespondencję :
A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik
ul. Wybickiego 34, 62-050 Mosina

Adres biura obsługi klienta oraz salonu firmowego:
ul. Robotnicza 70J
53-608 Wrocław

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

  •     Klientem serwisu www.kupujpiekniej.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca, którzy wypełnią formularz zamówienia. Jednocześnie klient oświadcza, że wpisane przez niego dane są kompletne oraz zgodne ze stanem faktycznym.
  •     Administratorem sklepu oraz sprzedawcą jest firma A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik
  •     Korzystanie z serwisu www.kupujpiekniej.pl odbywa się na zasadach określonych niniejszym regulaminem sklepu.
  •     Złożenie zamówienia w sklepie www.kupujpiekniej.pl jest jednoznaczne z akceptacją przez klienta regulaminu oraz zasad sprzedaży.
  •     Klient, składający zamówienie w sklepie www.kupujpiekniej.pl wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia, na przesyłanie - o ile wyrazi  na to zgodę - newsleetera, informacji o promocjach i nowościach oraz na kontaktowanie się pracowników sklepu z Klientem celem prawidłowej finalizacji transakcji.
  •     Sklep www.kupujpiekniej.pl zastrzega sobie prawo do dodawania, usuwania towarów, modyfikacji ich cen oraz terminów realizacji zamówień, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i tworzenia ofert specjalnych oraz zmieniania regulaminu zakupów celem dostosowania go obowiązujących przepisów prawa oraz warunków technicznych sklepu.
  •     Wygląd towarów może nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach, gdyż nie zawsze na zdjęciu udaje się w 100 % odwzorować rzeczywisty  wygląd przedmiotu, jednakże slep www.kupujpiekniej.pl dołoży wszelkich starań, aby zdjęcia jak najdokładniej oddawły rzeczywisty wgląd towarów.  Ze względu na możliwe nieścisłości zdjęcia nie stanowią oferty w świetle prawa.
  •     Zdjęcia wykorzystywane w sklepie internetowym www.kupujpiekniej.pl są własnością firm/producentów będących dostawcami towarów oferowanych w sklepie www.kupujpiekniej.pl bądź firmy A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik i nie mogą być kopiowane i wykorzystywane do celów komercyjnych bez uprzedniej zgody uzyskanej od właścicieli zdjęć.


II. ZAMÓWIENIE I TOWAR

  •     Sklep znajdujący się pod adresem www.kupujpiekniej.pl, służy do dokonywania zakupów artykułów pokazanych na stronie, za pośrednictwem sieci Internet.
  •     Dopuszcza się możliwość składania zamówień drogą:
  •     mailową na adres : sklep@kupujpiekniej.pl
  •     lub telefoniczną 665-777-666;
  •     W przypadku składania zamówienia drogą telefoniczną, klient zobowiązany jest do podania  wszelkich niezbędnych danych potrzebnych do realizacji zamówienia tj. nazwa przedmiotu, model, cena, adres do wysyłki, telefon kontaktowy.
  •     Osoba przyjmująca zamówienie telefoniczne po zakończeniu rozmowy skontaktuje się ponownie z klientem (w przeciągu 30 min) celem potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i potwierdzenia podanych przez klienta danych. Jeżeli jest taka możliwość  (klient posiada adres e-mail i ma możliwość odebrania poczty elektronicznej) osoba przyjmująca zamówienie prześle na adres klienta e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji i z potwierdzeniem danych potrzebnych do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy przesłane dane będą zgodne z zamówieniem klienta, jest on zobowiązany do odpowiedzenia na niniejszego maila, wysyłając odpowiedź następującej treści: POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE. KUPUJĘ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY. W przypadku zmian, klient zobowiązany jest do naniesienia niezbędnych poprawek i odesłania maila z naniesionymi zmianami. Wówczas sklep www.kupujpiekniej.pl jeszcze raz prześle maila z potwierdzeniem. Klient celem potwierdzenia zakupu odpowie na niniejszego maila w następujący sposób: POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE. KUPUJĘ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.
  •     Podstawowym warunkiem realizacji zakupów dokonanych poprzez serwis internetowy www.kupujpiekniej.pl jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie www.kupujpiekniej.pl, wybór formy płatności, zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja oraz przesłanie zamówienia.
  •     Po zamknięciu i potwierdzeniu zamówienia na stronach sklepu www.kupujpiekniej.pl, Kupujący otrzymuje drogą mailową POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA nr … , które jest potwierdzeniem złożenia przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów.
  •     Przyjęcie przez Sklep każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia przez Sklep- przesłanie maila: POTWIERDZENIE  PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA nr …  zawierającego numer zamówienia, dane zamawiającego, adres do wysyłki, nazwę i specyfikację zamawianego przedmiotu, jego cenę wraz z kosztami przesyłki, warunki odstąpienia od umowy.
  •     Sklep przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia przygotowywane są do realizacji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 12:00.  Zamówienia złożone po godzinie 12:00  w piątek oraz w dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, czyli np. zamówienie złożone w piątek po godz. 12:00 oraz sobotę lub w niedzielę zostanie przekazane do realizacji w poniedziałek następnego tygodnia.
  •     Zamówienia w Sklepie są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta Sklepu obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  •     Wszystkie produkty prezentowane przez sklep www.kupujpiekniej.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie wyprodukowane/sprowadzone na rynek polski.
  •     Ceny wszystkich produktów prezentowanych w ofercie sklepu www.kupujpiekniej.pl zawierają podatek VAT - są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena produktu aktualna i widoczna na stronach sklepu internetowego w chwili składania zamówienia. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep zgodnie z pkt. II 3.
  •     Ceny produktów oferowanych w sklepie nie zawierają kosztów dostawy.
  •     Klienci otrzymują fakturę VAT na wszystkie zakupione w sklepie produkty. Złożenie zamówienia upoważnia sklep www.kupujpiekniej.pl do wystawienia faktury VAT.
  •     Faktura VAT jest wystawiana w chwili, gdy wszystkie produkty zamówione przez Klienta zostaną skompletowane i przygotowane do wysyłki.
  •     Sklep zastrzega sobie prawo telefonicznego weryfikowania zamówień, które zostaną opłacane przez Klienta w opcji „za pobraniem”. Sklep zastrzega sobie również prawo do żądania zadatku w przypadku towarów nietypowych,takich, które sprowadzane są lub produkowane dla poszczególnego Klienta na indywidualne zamówienie.
  •     Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez składającego zamówienie w formularzu zamówienia (np.podanie nieprawidłowego numeru domu, czy też numeru lokalu), w wyniku których przesyłka nie dotrze do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki przez Klienta. Koszty związane z ponowną wysyłką ponosi Klient.


III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  •     Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail, z informacją, że Jego zamówienie dotarło do sklepu www.kupujpiekniej.pl. - POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA nr … Wiążąca prawnie obie strony transakcji umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta między Klientem a sklepem w chwili, gdy sklep www.kupujpiekniej.pl prześle do klienta e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji tj. POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA nr …  .
  •     Klient zobowiązany jest do podania w formularzu zamówienia swoich danych, numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  •     Warunkiem dostawy towaru do zamawiającego jest dostępność towaru w magazynie sklepu www.kupujpiekniej.pl oraz  w magazynach dostawców. Informacja o dostępności danego produktu znajduje się na stronie produktu. W przypadku, gdy klient zamówi jakiś produkt i okaże się ,że w wyniku błędu technicznego lub błędu obsługi czy dostawców  towar podany jako dostępny w rzeczywistości będzie niedostępny, to wówczas kupujący zostanie poinformowany o możliwościach alternatywnych zamówień, wydłużeniu czasu oczekiwania, możliwości zakupu innego produktu o podobnych parametrach lub w podobnej cenie, możliwości uzyskania rekompensaty w postaci upustu, którego wielkość zostanie uzgodniona przez strony lub możliwości odstąpienia od umowy.
  •     W uzasadnionych przypadkach sklep www.kupujpiekniej.pl zastrzega sobie prawo żądania przedpłaty przed przystąpieniem do realizacji zamówienia np. towary z inicjałami, logotypami lub znakami firmowymi Klienta, towary produkowane specjalnie na zamówienie Klienta.


IV. DOSTAWA

  •     Sklep internetowy www.kupujpiekniej.pl zrealizuje zamówienia Klienta w terminie od 1-16 dni, w zależności od dostępności towaru w magazynie. Przeciętny czas realizacji zamówienia zamyka się w przedziale 48 godzin. Przy towarze znajdującym się w sklepie o ile jest to możliwe podany jest czas realizacji zamówienia.
  •     W przypadku, gdy Klient zamówi towary, które można skompletować w różnym czasie, okres realizacji zamówienia wydłuża się do czasu skompletowania przez sklep ostatniego towaru o najdłuższym terminie realizacji z zamówionych przez Klienta towarów. Jeżeli czas realizacji okaże się dłuższy niż sugerowany na stronie produktu, pracownicy sklepu skontaktują się telefonicznie bądź e-mailem z Klientem, by poinformować o opóźnieniu i potwierdzić chęć dalszej realizacji zamówienia. Jeżeli czas oczekiwania na realizację zamówienia przedłuży się o 10 dni w stosunku do wcześniej ustalonego czasu oczekiwania, to wówczas klient może otrzymać rekompensatę w postaci uzgodnionego przez strony rabatu lub zrezygnować z dalszej realizacji zamówienia.
  •     Formę dostawy Klient określa w formularzu zamówienia w momencie składania zamówienia, poprzez wybranie i zaznaczenie odpowiedniej opcji. Klient może skorzystać z jednej z wymienionych poniżej form dostawy towaru:

        przesyłka kurierska
        przesyłka kurierska pobraniowa,
        odbiór osobisty płatność przy odbiorze,
        odbiór osobisty po uprzedniej wpłacie na konto

  •    Sklep internetowy www.kupujpiekniej.pl dołoży wszelkich starań, by czas oczekiwania na zamówienie był możliwie najkrótszy.
  •     Przesyłki dostarczane firmą kurierską docierają z reguły następnego dnia roboczego po wysłaniu ich przez sklep www.kupujpiekniej.pl. Maksymalny czas oczekiwania na przesyłkę kurierską to 48 godzin.

 

  •     PRZESYŁKA 24 H

    Przesyłka dotrze do Państwa jak najszybciej tzn. w ciągu 24 h od momentu zakupu, jeżeli:
        dokonacie zakupu wybranego przez Państwa przedmiotu
        jeżeli wybraliście opcję wpłata na konto, Wasze pieniądze muszą trafić na konto sklepu do godz. 10:00 w dniu zakupu. Nie jest ważne kiedy Wy wpłacicie pieniądze, lecz kiedy trafiają one na nasze konto
        jeżeli wpłata dotrze do nas do godz. 12:00 przygotowujemy przesyłkę do wysyłki i następnego dnia tzn. w ciągu 24 h trafia ona do Państwa
        jeżeli wybierzecie Państwo opcję za pobraniem, decyzja musi być podjęta w dniu zakupu do godziny 10:00, wówczas od razu przystępujemy do przygotowania przesyłki do wysłania i w ciągu 24 h trafia ona do Państwa rąk
        dostawa w ciągu 24 h obowiązuje przy zakupach od poniedziałku do czwartku, nie dotyczy dni wolnych od pracy, możliwa jest wysyłka i odbiór w dzień wolny, ale wówczas koszty wysyłki są wyższe niż podane w regulaminie i ustalane indywidualnie zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej (zależą od dnia odbioru, godziny , strefy itp.)
        dostawą 24 h objęte są tylko przesyłki kurierskie

  •     Wszystkie przesyłki są należycie spakowane, zabezpieczone oraz ubezpieczone .
  •     Jeżeli przesyłka została wysłana do Klienta, ten jest zobowiązany do jej odebrania z wyłączeniem sytuacji opisanej w pkt.8
  •     Mimo staranności przy doborze firmy kurierskiej dostarczjącej towar do klienta, może zdarzyć się, iż produkt zostanie dotkniety uszkodzeniami pochodzenia zewnętrznego, powstałymi podczas transportu. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania transportowego (należy zwrócic uwagę na stan opakowania oraz taśm , którymi oklejono przesyłkę), Klient może odmówić przyjęcia przesyłki powinien jednak zadbać oto, aby kurier rzetelnie wpisał informacje na temat powódu odmowy, rodzaj uszkodzeń opakowania.


Jeżeli mimo uszkodzeń opakowania Klient zdecyduje się na odbiór przesyłki jego obowiązkiem jest sprawdzenie w obecności kuriera, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas przewozu, Klient powinien poinformować o tym kuriera, który zobowiązany jest (zgodnie z umową z firmą kurierską) do spisania pisemnego protokołu zawierającego: numer przesyłki, wyszczególnienie jej zawartości, określenie sposobów zabezpieczenia przesyłki na czas transportu, wyszczególnienie stwierdzonych uszkodzeń towaru, datę, godzinę oraz numer, imię i nazwisko kuriera, który przesyłkę dostarczył. Oryginał dokumentu stwierdzającego szkodę kurier zobowiązany jest zostawić u Klienta.  Klient powinien możliwie najszybciej skontaktować się ze sprzedawcą, by poinformować o uszkodzeniu przesyłki.

Jeżeli brak jest śladów uszkodzenia opakowania transportowego, uszkodzenie towaru zostało stwierdzone po otwarciu przesyłki już po odjeździe kuriera, należy ponownie wezwać kuriera. Kurier w tym przypadku również zobowiązany jest do sporządzenia protokołu i pozostawienia oryginału u Klienta.

Oryginał protokołu w ciągu 14 dni Klient powinien przesłać na koszt sklepu www.kupujpiekniej.pl, na dres: A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik ul. Wybickiego 34 62-050 Mosina. Jest to podyktowane tym, iż jest to najważniejszy i niezbędny dokument w procesie zgłaszania szkody i dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Stroną zajmującą się przygotowaniem dokumentacji i dochodzeniem roszczeń od firmy kurierskiej jest firma Apostrophe.

O zaistniałej sytuacji Klient informuje sklep www.kupujpiekniej.pl jak najszybciej, jeżeli jest to możliwe najlepiej w dniu zaistnienia zdarzenia. Sklep www.kupujpiekniej.pl najszybciej jak jest to możliwe wymieni Klientowi na swój koszt uszkodzone elementy przesyłki lub wymieni cały produkt, jeżeli wymaga tego rodzaj uszkodzeń. Kwestia wymiany zostanie szczegółowo ustalona przez strony. Wprzypadku braku możliwości wymiany Klient może zwrócić uszkodzony towar, a sklep www.kupujpiekniej.pl, zwróci Klientowi koszty towaru plus koszty dodatkowe wynikające z przesłania towaru, czy też przesłania druków reklamacyjnych.

V. PŁATNOŚĆ I KOSZT DOSTAWY TOWARU

  •     Klient może wybrać trzy formy płatności za zamówione towary:

        gotówką przy odbiorze przesyłki od doręczyciela  - należność pobiera doręczyciel
        gotówką przy odbiorze osobistym  - należność pobiera sprzedawca
        przelewem bankowym na konto sklepu www.kupujpiekniej.pl,
        przelewem poprzez bezpieczne płatności internetowe - przelewy24.pl

  •     Dane do przelewu:

    A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik
    ul. Wybickiego 34
    62-050 Mosina
    Bank Zachodni WBK S.A. 17 1090 2398 0000 0001 1872 1456
    W przypadku, gdy klient nie dokona płatności za zakupiony towar w ciągu 10 dni od dnia zakupu, wówczas jest to traktowane jako odstąpienie od umowy przez Klienta.

Koszty przesyłki:
PRZESYŁKA KURIERSKA - 0,00 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA POBRANIOWA - 0,00 zł 

W przypadku akcji promocyjnych koszty przesyłki moga ulec zmianie na niższe lub mogą wynieść 0 zł, w zależności od rodzaju akcji promocyjnej. Informacja o niższych kosztach przesyłki zostanie zamieszczona na stronie głównej.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

  •     Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku klient może w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki odstąpić od umowy bez podania przyczyny i dokonać zwrotu towaru zakupiongo w sklepie. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od daty otrzymania towaru.
  •    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy klient musi poinformować  sklep www.kupujpiekniej.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w postaci jednoznacznego oświadczenia. Może to być np. pismo, informacja wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do regulaminu sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.

    TUTAJ MOŻESZ POBRAĆ WZÓR FORMULARZA
     
  •     Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku o którym mowa w pkt.1 Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  •     Jeżeli do zakupionego towaru dodawane były GRATISY, to wówczas kupujący musi je zwrócić wraz z zakupionym towarem.
  •     Gratisy muszą zostać zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  •     Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego.
  •     Zwracany towar zostanie przyjęty wtedy, gdy Klient odeśle go w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  •     Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
    - gdy przedmiotem świadczenia, umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    - świadczenia usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  •     W przypadku, gdy Klient chce odstąpić od umowy, musi :
  •     Poinformować sklep www.kupujpiekniej.pl o chęci odstąpienia od umowy przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy: drogą elektroniczną na adres sklep@kupujpiekniej.pl lub listem poleconym na adres :A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik ul. Wybickiego 34 62-050 Mosina w terminie 14 dni od dnia odebrania zakupionego towaru. Liczy się moment wysłania listu.
  •         Następnie Klient zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt na  adres : A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik ul. Wybickiego 34 62-050 Mosina – zwracanego towaru w terminie 14 dni od złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie przyjmujemy jakichkolwiek przesyłek wysłanych do nas za pobraniem - sklep nie jest w stanie przed odbiorem  przesyłki sprawdzić zwartości przesyłki oraz stanu w jakim znajduje się odsyłany produkt.
  •         Klient powinien odesłać towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  •         W przypadku, gdy klient dostarczy do Kupującego towar, który był użytkowany, to wówczas towar nie zostanie przyjęty i Sprzedający odeśle go z powrotem do Kupującego.
  •         Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania sklep w przypadku zakupu na fakturę VAT wystawi fakturę korygującą. Oryginał i kopia zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej.
  •         W przypadku odstąpienia od  umowy sklep www.kupujpiekniej.pl zwraca  wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  •          Zwrotu płatności nastąpi  przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że  klient zgodzi się lub będzie preferował  inne rozwiązanie; w każdym przypadku klient nie poniosi  żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  •          W przypadku zwrotu sklep zobowiązany jest  do zwrócenia  pieniędzy wpłaconych przez klienta  w terminie 14 dni.
  •          Sklepowi  pozostaje prawo wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwrotu rzeczy lub „dowodu jej odesłania”.
  •          Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru oraz gwarancji producenta.
  •          Przypominamy, iż konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


VII. REKLAMACJE I GWARANCJA

  •     Sklep internetowy www.kupujpiekniej.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane towary były jak najwyższej jakości. Oferowane przez nas towary są nowe, nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych.
  •     Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu oraz  na dołączonych do towaru kartach gwarancyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionym przez gwaranta lub w materiałach reklamowych przygotowanych przez gwaranta. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
  •     Oferowane w sklepie towary  zgodnie z ustawą  objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową .W przypadku, gdy została stwierdzona niezgodność towaru z umową Kupujący ma prawo  poinformować  o tym fakcie sprzedawcę przedstawiając opis niezgodności towaru z umową. Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową w terminie roku  od stwierdzenia tej niezgodności. Później jego prawo wygasa.
  •     Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży.W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
  •     Aby skorzystać z prawa do rękojmi konieczne jest przekazanie informacji  w dowolnej formie :
     listownie na adres: A P O S T R O P H E Piotr Wengrzik, ul. Wybickiego 34, 62-050 Mosina;
     elektronicznie na adres: sklep@kupujpiekniej.pl;
     telefonicznie : po numerem 665 777 666; 
  •     W zgłoszeniu reklamcyjnym  powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  • Klient może  skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego jednak nie stanowi to warunku do przyjęcia reklamacji. Wzór formyularza reklamacyjnego znajdą Państwo pod poniższym linkiem :

    TUTAJ POBIERZ WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

  •  Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy: APOSTROPHE Piotr Wengrzik ul. Wybickiego 34 62-050 Mosina. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
  • Sprzedawca zobowiązuje się poinformować Kupującego o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania wadliwego towaru.
  • W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. poprzednim, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  • W  przypadku uznania roszczeń Kupującego przysługuje mu wymiana na towar wolny od wad, naprawa wadliwego towaru, prawo do żadania obniżenia ceny ( z określeniem kwoty o którą cena ma być obnizona) , prawo odstąpienia od umowy ( o ile wada jest istotna ) . W przypadku obniżenia ceny sklep www.kupujpiekniej.pl  zwróci  Kupującemu kwotę odpowiadającą ustalonej obniżce ceny, a w przypadku odstąpienia od umowy równowartość  towaru  plus koszty przesyłki- zwrot knależnej kwoty nastąpi w terminie 14 dni.

 
VIII. DZIAŁANIA PROMOCYJNE

  •     Sklep internetowy www.kupujpiekniej.pl zastrzega sobie prawo prowadzenia działań promocyjnych w dowolnym czasie i zakresie.
  •     W przypadku prowadzenia działań promocyjnych polegających na obniżeniu ceny, udzieleniu rabatu obowiązuje zasada NIE SUMOWANIA się rabatów .
  •     Zasada NIE SUMOWANIA się rabatów obowiązuje również w przypadku Klientów, którzy maja na stałe przydzielone rabaty np. rabaty dla stałych klientów, rabaty branżowe itd. W takim przypadku rabaty nie sumują się tzn. nie można ich do siebie dodawać, ale klient otrzymuje rabat, który jest dla niego korzystniejszy tzn. wyższy, jeżeli na stałe klient ma udzielony rabat w wysokości 5 %, a promocja mówi o obniżce ceny w wysokości 10%, to klient otrzymuje rabat 10%, a nie 15 %. Jeżeli promocja mówi o obniżce 3%, a klient ma przydzielony rabat 5%, to otrzymuje rabat w wysokości 5%, a nie 8%.


 
IX. DANE OSOBOWE

  •     Skadając zamówienie w sklepie www.kupujpiekniej.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie www.kupujpiekniej.pl oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak nie wyrażenie zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia realizację zamówienia przez sklep. Klient ponosi odpowiedzialniość za podanie nieprawdziwych lub błędnych danych osobowych.
  •     Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych www.kupujpiekniej.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom.
  •     Jeżeli Klient wyrazi dodatkową zgodę, wówczas jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o promocjach, nowościach, wyprzedażach.
  •     Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.


X. OBOWIĄZKI KLIENTA

  •     Klient zobowiązany jest do informowania sklepu www.kupujpiekniej.pl o wszelkich zmianach mających wpływ na realizację umowy, w szczególności o zmianach danych teleadresowych koniecznych do doręczenia przesyłek, a także o zmianach kontaktowego adresu e-mail i numeru telefonu pod rygorem skutków doręczenia pism lub wiadomości e-mail wysyłanych na adresy nie zaktualizowane.


XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  •     W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  •     Sprzedawca dołoży starań, aby wszelkie spory rozwiązywane były polubownie i na korzyść Klienta.
  •     Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń,  może m.in.:
     - skorzystać z bezpłatnej pomocy Powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji , do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów -Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
    -  zwrócić się do Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Państwowej Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu powstałego w związku zawartą Umową Sprzedaży;
    -  zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu ze  Sprzedawcą;
    - Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

 
W przypadku pytań, czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Tel. Kom. 665-777-666
sklep@kpujpiekniej.pl.pl


top